Klachten

Klachten en suggesties

Klachtenprocedure; Hoe te handelen bij klachten

Op het moment dat u niet tevreden bent, horen wij dat graag van u, zodat we er iets aan kunnen doen.
In eerste instantie willen we graag dat u uw klacht kenbaar maakt bij de direct betrokkenen om de lijnen zo kort mogelijk te houden.

Heeft u een klacht over een zwemonderwijzer of receptioniste, neemt u dan alstublieft eerst contact met de betrokkene op. Komt u er niet uit, maak dan gebruik van de klachtenprocedure.

U kunt met uw klacht terecht bij de manager van het Molenduinbad Norg. Bij voorkeur meldt u uw klacht per email via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. U kunt ook bellen en vragen naar de manager en bij afwezigheid kunt u een terugbelverzoek achterlaten.

Uw klacht wordt zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 werkdagen beantwoord.

Suggesties of ideeën

Heeft u suggesties of ideeën hoe wij ons kunnen verbeteren, dan horen we dat ook graag. Dat kan via de mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of telefonisch.

Telefonisch meldpunt NOC/ NSF

Wij willen u ook attent maken op het bestaan van het telefonische meldpunt van NOC/NSF voor ongewenste intimiteiten, waaronder seksuele intimidatie. Het meldpunt is bedoeld voor kortdurende en eenmalige ondersteuning en biedt diverse mogelijkheden, van het bieden van een luisterend oor, tot het geven van korte adviezen of het doorverwijzen naar bijvoorbeeld een vertrouwenspersoon uit de pool van vertrouwenspersonen van NOC/ NSF.     

Het meldpunt is te bereiken op telefoonnummer: 0900-2025590 en kost €0.10 per minuut. De hulplijn met deskundige hulpverleners is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 12.00 tot 16.00 uur. Op zondag is er geen bereikbaarheid.

Vertrouwelijk

Medewerkers van de zwembaden, ouder(s), verzorger(s), leden van een zwemvereniging, eigenaren of medewerkers van een zwemschool, leerkrachten en anderen die betrokken zijn bij (school) zwemmen kunnen vertrouwd, met iemand van buitenaf, praten, vragen stellen, twijfels of klachten uitspreken dan wel om advies vragen. 

Begeleiding

De vertrouwenspersoon kan door het meldpunt worden ingeschakeld voor bijvoorbeeld slachtoffers van ongewenst gedrag/seksuele intimidatie, beschuldigden en mensen die zich afvragen of zij de grens van het toelaatbare overschrijden. De begeleiding van de vertrouwenspersoon is uitsluitend voor de aangever en de beschuldigde. Deze begeleiding is gratis en gebeurt vertrouwelijk. Vertrouwenspersonen bieden een luisterend oor en zoeken samen met de beschuldigde, de zwemorganisatie of de aangever naar een oplossing.

Meer informatie

Het telefonisch meldpunt van NOC*NSF is onderdeel van een samenhangend stelsel van maatregelen dat in samenwerking met de sportbonden is opgezet en waar sinds 1996 aan wordt gewerkt. Meer informatie over de aanpak van NOC*NSF is te vinden op www.watisjouwgrens.nl.